Laddar Evenemang
  • Detta evenemang har redan ägt rum.
lör 19 februari, 2022 18:00 - 20:00

Equmenias årsmöte

Välkommen att vara med på Equmenias årsmöte lördag 19 feb kl. 18.00.

Styrelsen för Equmenia Falun (Nybrokyrkans barn- och ungdomsarbete) bjuder härmed in till Equmenias årsmöte lördagen den 19 februari kl. 18:00.

Tidigare år har vi bjudit in till årsmöte med efterföljande tacos och TV med delfinal för melodifestivalen, men i dessa tider med fortsatt hög smittspridning har vi valt att avstå från detta koncept. Vi är ändå glada över att vi kan ses IRL och att vi inte behöver ha årsmötet digitalt som förra året.

Datum:        Lördag 19 februari 2022
Tid:               Kl. 18.00

Plats:            Nybrokyrkan i stora kyrksalen (för att vi ska kunna sprida ut oss)

Istället för fika kommer vi att dela ut en liten godispåse som gärna får ätas under årsmötet!

Ett årsmöte kanske inte låter så kul, men är en bra övning i demokrati och ger föreningsvana inför framtiden.

Varmt välkommen att delta i årsmötet hälsar styrelsen för Equmenia Falun genom Ulrika Westin